Followers

Thursday, July 4, 2013

maaf aku tak sempurna

assalamualaikum

nak kata sentap takdak la sentap sangat, tapi terasa jugak la..

aku tau aku ni tak semurna pun tak macam hampa yang lain lain

aku rasa memang aku tak layak pun nak kawan dengan sapa sapa tapi nak duduk sengsorang pun tak boleh jugak..satgi gila pulak

maka aku pun cuba la untuk berkawan dan meramaikan kawan..

tapi..

depa dah salah anggap dan pikiaq yang pelik pelik

aku malu.

dah la yang kes lama pun tak habis habis lagi dok bercakap ni dok bercakap pasai yang lain pulak...

kiranya aku mmg tak boleh berkomunikasi dengan sesapa la kot..


ah lantak la.
malas aku nak pikiaq.
nak anggap pelik pelik pun ikut suka la.
sebab hampa bukan aku.
we're not in the same boat.

takpe lagi 2 tahun ja kat sini.relaks brader relaks

1 comment:

sepahit gula said...

xdak sapa paham apa yg kita lalui :)
kecuali DIA