Followers

Monday, April 22, 2013

meaningful

assalamualaikum..


aku pun tak faham dengan diri aku sendiri kenapa aku suka sangat dengan quote dari syud ni

berbunyi begini

" tak semua perkara kau boleh fix dengan cakap i'm sorry no matter how sorry you are...ada benda yang masa boleh betulkan...dan kita mungkin tak tau berapa lama masa tu..mungkin seminggu dua..mungkin bertahun - tahun. mungkin selepas bertahun kita jumpa balik dan cakap i'm sorry and thing will get fix."

itu apa yang syud cakap la

aku copy je sebab aku suka. i don't know why. just because. 


ps: aku tak tau itu benci atau segan atau apa. tapi aku consider itu sebagai benci sebab aku akan rasa lebih selesa dan tak terlalu berharap for thing will get fix lepas apa yang aku buat. dan aku tak nampak pun sign sign untuk kami berbaik just like others disebabkan kebencian dia dekat aku macam tinggi. haha siapa yang selesa untuk hidup kalau dibenci orang?ye tak? tapi entahlah. aku rasa aku dah mencuba. dan tak pernah berjaya. dan mungkin dia pun tak kisah pun and dah lupa pun pasai tu..tapi aku yang still ingat that silly mistake sampai sekarang. yeah untuk aku rasa lebih selesa bila aku letakkan salah tu di bahu aku sebab aku mungkin tak akan rasa sedih kalau dia still hates me till forever dan tak pernah berniat nak berbaik pun seperti yang aku harap. sebab tu semua salah aku. :)

No comments: