Followers

Monday, September 24, 2012

Novel karya syud yang awesome~~(",)

tahun lepas aku discover sorang novelis ni yang menggunakan nama pena syud..
maka di atas keinginan yang tinggi aku pun beli la novel "Baju Melayu Hijau Serindit"
baca punya baca makin lama main syok.!!aku baca satu hari jaaa...weeeee sebab BESTTTTTTTTT sangat...cerita dia pon ilex-ilex jer and santai..bahasa pun best and dia punya plot pun best..








novel ini cerita pasai pacai(Adam Firas) dan Wardah..mereka terjumpa secara tidak sengaja di dalam book store di Ampang Park kerana wardah mencari novel kepada adiknya kerana dia telah merosakkan novel tersebut sebab bagi jatuh dalam lopak air ketika turun dari kereta ketika sampai di kampungnya di JB...
sooo...nak di jadikan cerita.....
si pacai ni pi beli sampai 2 buah novel tu...dah la novel tu susah nak cari..dan ketika itu pacai memakai baju melayu hijau serindit kerana hari tu hari jumaat dan opis dia buat hari berpakaian bertema...
akibat bengang tahap meluat nak mamps dekat pacai tu..wardah jalan hentak hentak kaki dan ketika itu dia memakai kasut flat warna merah yang menyebabkan kakinya melecet. 
from that unexpected incident pacai called wardah as Dorothy and wardah called pacai as Sherk. elok la tu kannn...heeeee


untuk kisah penuh sila BELI dan BACA sebab tak rugi kerana ia SANGAT la BEST!!tak rrugi baca.betul.


p/s: aku tak jemu ulang baca sebab aku rasa pacai dan wardah sangat comel sweet~~ 

No comments: