Followers

Sunday, September 23, 2012

tagging tagging poking poking feeling aliff aziz.muhehe

saya menjawab tag hazwan dengan perasaan gembira kerana semua assignments dah siap!!!tguu nak UAK and final exam ja~


aset paling mahal yang pernah dimiliki?
heh???aku rasa aku belum berharta nak ada apa-apa..

cita-cita sebenar mahu menjadi...
pramugara dan menjadi wajah airline tersebut..verangan harus diva-diva kalau tak rugi sbb FOC..=D

bahagian tubuh yang hot?
saya rasa semua hot!!opsssssss...!!

cara mengisi masa lapang?
baca novel sampai lebam, belek belek magazine sampai penat..tgk ceter korea sampai berayaq mata..lalala

telefon bimbit yang digunakan sekarang?
nokia aja!

haiwan yang paling ditakuti?
semuaaaaa..tak dak apa pun yang aku tak takut..

wangian pilihan?
apa yang wangi yang tu aku beli...lepas tu tukaq yang lain..lala 

gelaran masa disekolah...
errrrrr....gelaran itu sangat memalukan untuk didedahkan..biarlah rahsia...

kalau dah tua nak jadi macam siapa?
errrrrr...ntah!

siapa anda 10 tahun akan datang?
nak jadi lecturer, kawen, beranak pinak mungkin.

No comments: